Aan alles komt een einde
Vanaf eind 2019 zullen meerdere producten, waar wij al vele jaren gebruik van hebben gemaakt, geen ondersteuning meer krijgen op het gebied van support en beveiliging vanuit Microsoft.
Een enkel product houd zelfs op te bestaan!
U heeft ongetwijfeld eerder bedacht dat er nog voldoende tijd was om daar nog eens op een later moment naar te kijken. Vaak bent u zich niet eens bewust dat ook deze producten bij u in de organisatie nog draaien.
Onderstaand een overzicht van de producten waar het om gaat:
- ISDN telefonie – stopt definitief per 1-9-2019
- Windows 7 – geen ondersteuning vanaf 14-1-2020
- Windows 2008R2 – geen ondersteuning vanaf 14-1-2020
- Citrix XenApp 6.5 voor Windows Server 2008R2 – geen ondersteuning vanaf 14-1-2020
- MS Office 365 Pro+ in combinatie met Windows 2012 – geen ondersteuning vanaf 14-1-2020
Het gevolg hiervan is dat bepaalde problemen met deze producten niet opgelost kunnen worden vanuit de bestaande overeenkomst en uit de Micros Internetdiensten SLA bepaalde punten komen te vervallen.
Wij hebben veel van onze klanten al benaderd over de alternatieven. Mocht u twijfelen of er nog verouderde applicaties bij u actief zijn of wat de exacte gevolgen zijn voor uw overeenkomst met Micros Internetdiensten? Neem dan contact op met Peter Keur of laat kosteloos een netwerkscan uitvoeren.
40 jaar moderne ICT oplossingen met persoonlijke aandacht